Магазин Multitech гарантує право покупців на повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».


Строки повернення та обміну

Повернення або обмін товарів можливі протягом 14 календарних днів з дати отримання, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковку та повну комплектацію.


Повернення товару належної якості

Покупець має право повернути товар належної якості, якщо він не відповідає очікуванням або характеристикам, зазначеним у описі.

Для цього потрібно:

  • повідомити магазин про повернення за телефоном +380953293012;

  • забезпечити, щоб товар мав:

    • відсутність слідів використання (подряпин, потертостей, плям тощо);

    • непошкоджену упаковку;

    • усі ярлики, пломби та заводське маркування;

    • повну комплектацію та товарний вигляд.

Доставка при поверненні товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Адреса для повернення:
магазин Multitech,
БЦ «Квадрат», 2 поверх,
вул. Головна 122а, м. Чернівці, 58000, Україна.


Повернення або обмін товару неналежної якості

У разі, якщо товар виявився неналежної якості (має виробничий дефект, не працює або не відповідає заявленим характеристикам), покупець має право:

  • на заміщення товару аналогічним;

  • або на повернення коштів;

  • або на знижку до 7% за домовленістю сторін.

Про виявлений дефект потрібно повідомити протягом 24 годин з моменту отримання товару:
+380953293012
stormultitech@gmail.com

У такому випадку доставка при поверненні здійснюється за рахунок Продавця.

Адреса для відправлення:

магазин Multitech,
БЦ «Квадрат», 2 поверх,
вул. Головна 122а, м. Чернівці,
58000, Україна


Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється після отримання та перевірки товару Продавцем протягом до 24 годин, одним із способів:

  • переведення коштів на банківську карту покупця;

  • або через післяплату “Нова Пошта” (за домовленістю).


Додаткові умови

  • Товари, виготовлені або модифіковані під індивідуальне замовлення (наприклад, з додатковою оперативною пам’яттю чи SSD), поверненню не підлягають, якщо вони належної якості.

  • Усі повернення узгоджуються з менеджером магазину для оперативної перевірки стану товару та оформлення документів.