На весь наш товар поширюється гарантія 12 місяців.

На які товари надається гарантія?
На всі товари нашого інтернет-магазину поширюються гарантійні зобов'язання. Залежно від особливостей товару, сервісної політики виробника, спеціальних акцій термін гарантії може змінюватись від 1 до 36 місяців – дізнатися його можна в характеристиках позиції, що Вас цікавить.

Чим гарантія підтверджується?
Щоб підтвердити гарантійні зобов'язання, Вам достатньо пред'явити гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником експлуатації.

Як відбувається обмін та повернення купленого товару?
Звертаємо вашу увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру з підтвердженням, що умови експлуатації не були порушені.

Як відбувається перевірка товару?
При покупці клієнт повинен самостійно перевірити товар та розписатися у гарантійному талоні, тим самим підтверджуючи відсутність механічних пошкоджень та інших дефектів, а також повну справність виробу. Не перевірений на момент передачі з якоїсь причини товар вважається справним, і у разі звернення буде обслужений у Сервісному Центрі відповідно до "Закону про захист прав споживачів".

Що потрібно для звернення за гарантією?
Для отримання товару за гарантією Ви повинні зберегти:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування.

Чим відрізняється гарантія магазину від гарантії офіційного сервісного центру?
У нас Ви можете вибрати товари з офіційною гарантією від виробника або обмежитися гарантією магазину. Різниця лише в тому, що з офіційною гарантією Ви зможете особисто звернутися до будь-якого авторизованого виробником сервісного центру, а у випадку з магазинною гарантією – всі турботи про Ваш товар візьмуть на себе наші фахівці.

Як відбувається гарантійний ремонт товару?
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. У талоні обов'язково мають бути зазначені: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Також у гарантійних талонах Ви знайдете адреси та телефони авторизованих сервісних центрів. Якщо в гарантійний період придбаний у нас виріб вийшов з ладу з вини виробника, його буде відправлено до сервісного центру. Якщо несправність неможливо усунути в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний чи повернемо гроші.

Що необхідно мати для обміну чи повернення?
Від Вас потрібно надати нам:
- товар із повною комплектацією;
- гарантійний талон зі штампом магазину та підписом клієнта;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру обов'язково з відміткою у тому, що товар має «Суттєвий недолік» і сервісний центр неспроможна усунути заявлену несправність, тому товар підлягає обміну.

Чи може сервісний центр відмовити у гарантійному ремонті?
Тільки у наведених нижче випадках:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни у роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, зламування систем захисту, встановлення не сертифікованого ПЗ);
- неправильне заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.

Які несправності є негарантійними?
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.